29 May 2014

Cadbury's Choco and Choco Bars in da house

hello blog,
jom letak gambar dessert
owh ye aku suka beli dessert kan
macaroon,pavlova,red velvat,rainbow cookies,pretzel
ape lagi
semua aku dah beli.haha



cadbury in jar dan chocolat bars .ntah ni nama2 yg dorang bg je

yg ni aku suka
*aku rasa lepas ni nk buat sendiri la.haha



ni pon ok gak,tp ni coklat homemade biasa,bkn cadbury
kena rendam air panas b4 makan nk cairkan coklat tu
aku mula2 ingat cadbury,dh beli baru tahu coklat homemade
nak buat mcm mana,dah beli,tak kan nak pulang baik plak,kesian plak kat budak yg jual tu.huhu




haziq n hazeera n mama suka
sedap2,
 

2 comments:

AnneRaini said...

merata2 org jual benda ni skrg. sy jrg terjebak nak beli. selalunya bila dah tak musim baru terfikir nak rasa..hehe

mrs adam said...

anne,
saya la ni slalu terpengaruh iklan.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook