15 May 2014

Oat Choco dan Fate&Date

hello blog,
taraa choco oat dah makin glamer
aku pon sibuk la nk beli kan
masa aku beli ni rm11 sebungkus
tapi skrg ada kat G&M kg melayu sg buloh tu sebungkus rm9.50 je ok.hukhuk


ni plak fate&date



sekarang dah makin byk dah 
aku ada beli 2 jenis yg lain
wheat oat ngan choco bar
setakat ni aku baru beli 4 jenis la biskut2 oat ni
tapi hari tu aku nmpk yg jenis lain plak
wah makin bertambah plak kan benda alah ni
bolela sedap
aku beli dh bungkus ni siap2 senang nak kuar ngan anak2 letak dlm beg siap2
sebab anak aku suka lapar dlm kete tau
kat umah bkn nk mkn,nk mkn dlm kete je
gitu la perangai dorang


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook