16 May 2014

Sate Kajang, SR dan jagung rebus

hello blog,
letak gambar mknn plak
alkisah aku mmg suka amik gambar
tapi aku tak suka la semua bagai nak upload kat instagram n fb
aku suka letak kat blog
sebab kat blog ni aku rasa privasi ekslusif skit
haha.itu yg au rasa la
sebab kat blog sape nk baca bacalah
tak nak baca aku tak paksa
tapi klu kat fb tu nanti org kata
'iu pon nk upload kat fb'
dll ayat n perkataan yg tak best kan
so baik aku merapu kat blog sendiri ni ha

hooyeh restran jejantas sg buloh dah bukak semula setelah bersetahun renovate
so bole la mkn satay kajang
alkisah kat sb ni restoran jejantas la paling dekat nk dptkan satay kajang
ku kt puchong byk lg yg dekat.huhu

cantik tak cantik tak gambar snap ngan ipod

lunch @ SR .abis aku buka pose sunat di tghari.huhu

tapau kek tuk budak berdua ni

white chocolate macadamia,tp haziq hazeera tak suka kacang daa

mak tapau SR,bapaknya tapau jagung rebus

sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook