14 May 2014

Gambar Haura

hello blog,
nak letak gambar2 haura
masa kat klia
b4 dia bertolak g umrah
untung haura kecik2 dah g umrah
ewah2 siap duduk atas lantai

mkn ape plak tu,mkn fun fries kot masa ni

ni gambar lain,dah siap hntr mak aku,kitorang lunch kejap kat foodcourt klia tu

alamak dah abis baru snap gmbr
tomyam n mee kari

nak amik gambar foodcourt klia tu,dgn gmbr adik aku skali.haha
ni adik no6 aku

aku je sorang suka snap2 gambar tau
hai masa kenduri b4 g umrah aku lupa plak nak snap gmbr bagai
dh tu xde gambar la
huhu


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook