23 May 2014

Kolam dan taman permainan KLCC memang best

hello blog,
alkisah beli kupon makan nasi arab
restorannya kat plaza dataran merdeka
alang2 nak makan kita singgah klcc mandi kolam jap ye

iklan jap,gambar anak kwn aku,aleeya

nak g kolam klcc,tp jln dr masjid asyakirin ni tutup,tunggu papa amik kete jap

gaya anak2 aku


dah smpi pon kolam
tak de parking,laki aku tgu kat kete je

nmpk tak tu haziq ke zeera ek

eh cpt plak dorang dah siap
alkisah dorang pon paham,kuar lmbt td.haha
patutnya kul 10-11 kat sini,tp jadi 11.30-12 kt sini
betapa tak puncualnya aku.haha

sekejap pon tetap hepi
tapi ada ayat kat hujung 'lain kali bawa pergi sini lagi ye'

dorang siap mandi cepat2 sbb nak main kat sini gak
walaupon panas!

tgk tu


dah dah jom balik
sekian


 

2 comments:

AnneRaini said...

lamanya sy xbawa anak mandi kat sini.

mrs adam said...

anne,
bawa2,free katekan.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook