05 May 2015

Pantai Tanjung Biru a.k.a Blue Lagoon

hello blog,
balik muzium kasut haziq gam tercabut lak
so jom cari kasut/selipar baru
naseb kat PD ni ada kedai2 murah2 kan
jom kita
beli benda lain gak,bukan selipar haziq je.huhu
lepas tu kami lepak tepi pantai
ingat nak g teluk kemang tapi sebab dah terlepas kita g tanjung biru je la
masuk simpang tanjung biru tu akan jumpa RPP tempat penginapan kami tu
mmg dekat ler

hazeera mandi laut

sempat beli mainan kedai rm2
*byk je mainan2 ni kat umah harus la tak bawa kan

masa ni belum bukak baju
*harus la aku tak bawa baju renang dorang,so mandi pakai spende je la ye.haha!

mak n adik aku lepak je la

layan dorang main n mandi
*aku suh mandi tepi2 je,sebab aku tak leh masuk laut tu,tak bawa baju kot.hukhuk
ok,bila dah siap,jom balik hotel

dah siap2 mandi kat hotel,jom kuar dinner




anak2 aku mmg suka la main tepi pantai tu
next entry dinner kat mana ye
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook