XM

06 Mei 2015

Nikmat Seafood @ Port Dickson

hello blog,
lepas magrib kami keluar
tapi tak g dinner dulu
jejalan bandar PD yg dekat roundabout tu byk kedai2 murah
tapi tak beli ape pon
ingat nak cari baju anak2 tapi tak de yg best
so masa terbuang dengan window shopping je la
sampai haziq mengadu lapar
so adik aku pakai drive je ke mana2,mana kedai yg dia rasa ok trus berenti
boleh gitu?haha


merajuk ape ntah

hazeera x merajuk




nasi goreng ayam goreng kunyit tak pedas utk haziq hazeera

mee goreng mak aku

mihun tom yam adik aku

tom yam pok tek aku


boleh la kedai ni
makanan rasa ok
harga pon tak la mencekik
naseb baik.haha
inilah nikmat seafood,nama kedai ni  Nikmat seafood
harus aku tak ingat nama kedai,tapi aku ada snap gambar kot.haha!
dah malam jom balik tdo

 

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

dah lama tak ke pd. last tahun 2012..

mrs adam berkata...

anne,
ala PD -segamat dekat sgt,tak heran sgt nk g kan.hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook