01 May 2015

Anak Sedara ke4,cucu ke6

hello blog,
taraa dah bulan 5
cite aku masuk yg bulan mac2015 punye
ok la tu.haha
ni letak gambar2 random je ni



baby aqil in da house
anak sedara ke4 aku
cucu lelaki ke2 lps haziq

ni kakak aqil,ainan
(sori gambar xsempat rotate,hhaha!)

mak aku,adik ke3 aku dan 2 anak sedara aku
katkenduri mana ntah,aku jumpa kat wassap gambar ni

cuti sekolah bulan 3,blk kg,main bunga
(selekeh anak2 aku kt kg,xbawa blk baju,pakai ape yg ada je tu.haha!)

demam plak haziq kat kg

beli baju utk anak2 dan anak2 sedara

main motor baru mak su nya
siap simpan dlm umah,ko mampu.huhu

lagi gambar tak sempat rotate
blogger ni xde option nk rotate gambar daa

kg kg ni

beli vitamin sebelum gst!huhu

la pulak.gambar aku tgh nk pass hadiah kat pengarah,dorang snap ni


letak gambar je la ye
sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook