XM

07 Mei 2015

Mandi Kolam @ Puteri Beach Resort

hello blog,
lepas dinner balik terus tdo
dah la tv rosak kot.huhu
aku bgn awal,xleh tdo,klu tdo hotel mesti bgn awal sbb xde keje nak buat mcm kat umah
last2 aku study skit nk midterm kot masa tu.hukhuk
owh ya nota aku dalam tab je,xbawa buku pon.huhu

sambil2 study tu aku snap gambar ank aku tdo




bgn2 tdo,mkn roti skit trus turun mandi kolam

naseb baik dorang tak marah anak aku mandi pakai spende je.haha


inilah puteri beach resort




nk kuar g tepi pantai pon bole


ada pagar boleh jalan kali g tepi pantai n mandi
tapi anak2 aku xnk g pantai
dorang nk layan kolam.huhu
adik n mak aku je la g pantai
aku tak berani nak tinggalkan anak2 aku kat kolam bersendirian
jawabnya menunggu je la tepi kolam,tgu anak2 mandi.huhu
ok,best kolam besar,air bersih
boleh g lagi puteri beach resort ni
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook