28 December 2013

Ustaz Don Di Depan Mata

hello blog,
alhamdulillah
ni la untung keje gomen,boleh involve aktiviti berfaedah
dlu masa keje private asik keje keje keje saje
no event2 mcm ni.hee
ok dah ni nak letak gambar ustaz don
alkisah byk je ceramah2 mcm ni setiap minggu
tp aku kasi up penceramah yg top je la.hee
untuk rekod sendiri je ni
smbil kongsi2 ngan sape2 yg nk baca blog sendu aku ni.haha

snap gambar dari jauh

masa ni ceramah dah abis,ustaz don nak kuar da

snap dekat2,berebut2 org.adoi

snap lg,gambar asal ada.haha

taraa.beli buku dan amik autograf.live

peh mmg best ustaz don ni
tak ngantuk pon
best best
lepas ni dorang nak panggil ustaz don lagi.lalala
sekian

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook