XM

19 Disember 2013

Hari Sukan Smart Soleh Puchong @ Taman Wetland Putrajaya

hello blog,
walaupon haziq n hazeera dah pindah skola
tapi aku nak join hari sukan smart soleh jugak
sebab pendaftaran awal tahun seribu lebih tu kan dah masuk byr utk event2 ni
so jom join

pendaftaran

hazeera

hazeera lagi

mari bersukan

taraa dah bukak tudung


haziq

mkn ape tu

parents pon nak bersukan

hooyeh dpt hadiah

duit raya pon dpt

------------------------------------------------------------------------------------------------------------ok abis cite sukan
meh aku nak lepas geram jap
smart soleh ni bagus je utk anak aku
tapi yela kan terpaksa pindah gak sebab aku pindah keje
tapi aku ada satu tak puas hati
buku anak aku dorang tak pulangkan abis
alasan dorang --->HILANG!
hilang bukan salah aku atau anak aku
tapi salah pihak smart soleh puchong
(owner dia sendiri mengaku salah di pihak dorang,dorang yg tak susun buku2 tu sistematik,lepas tu cikgu2 bertukar2,sebab tu jadi hilang tak tahu simpan kat mana,sebab byk sgt tgn yg pegang,dorang tak serah kat parents pon utk jaga buku2 tu)
pas tu aku suh cari gak
sampai sebulan tak jumpa2
owner dia kate nak pulangkan duit,nak bank in kat aku
aku dah sms no akaun tapi tak jugak bank in
ewah2 makan duit customer nampak
bukan la semua yg hilang
ni ha set yang dorang tak bagi kat aku semula
hak aku ni,tapi tak pulangkan!
**SET MEMBACA ANAKKU(FULL SET)
**BUKU IQRA' HAZEERA
dua buku bertanda ** ni dorang cas aku RM100 masa pendaftran hari tu,walupon aku tahu harga sebenar tak smpi RM50 pon,tu aku tak kisah lagi,aku tetap bayar,tp bila dia tak serahkan semula buku2 ni atas alasan HILANG,angin gak aku
------>kepada smart soleh puchong,kalau rasa amik hak customer tu halal,amikla,tapi halal ke???
nama pon smart soleh,islamik nama,tapi tak amalkan!
*BUKU PETER N JANE (3C)
buku ni dah la mahal,dia cas harus la lebih mahal dari harga sebenar kan,tapi HILANGKAN
tak bertanggungjawab betul!
ni la jadinya kalau bukak tadika sebab nak untung semata2
pentingkan duit bukan ilmu pon
ni aku cite yg tahun 2013 je ni
belum masuk cite tahun 2011 yg dorang hilangkan buku 2 marilah baca haziq
sekian
*aku geram tak abis lagi ni,yela sebab dia amik hak aku,aku bayar kot,bukan aku mintak free2
***kepada parents yg hantar anak ke smart soleh puchong dan bangi(owner puchong ni bukak satu lagi cawangan kat bangi),hati2 la ye,kemungkinan utk buku2 anak2 korang tak dipulangkan sepenuhnya adalah tinggi.huhuhuhu
ni la jadinya bila mementingkan keuntungan semata-mata tapi tak jaga pelanggan
lama2 bole lingkup,fikir2 kan la ye
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook