19 December 2013

A&W dan Coolblog

hello blog,
lagi sekali laki aku amik lmbt
emm pas tu aku berbuka sendiri
lepas amik aku dia plak nak buka
mkn ler kat RnR sg buloh lg
almaklum la bulan pose berulang sg buloh-->puchong
masa ni anak2 dah pos ke kg
so mari berbuka ber2


A&W!

wee..last mkn a&w adalah akhir tahun 2006.haha

menu lupa nama.sebab cite dah basi kan.huhu

yg ni gambar tak ikut turutan,yg ni masa g beli satay utk potlluck raya,belikan si haziq coolblog 
(padahal maknye yg anak,wat alasan anak nak.haha)

haziq wat pe tu ha

aku belikan haziq coolblog,si bapa belikan hazeera gula2 kapas besar lak

pas tu gula2 tu bkn abis pon
yela besar sgt,dorang pon tak abis
sabo je la.huhu
sekian cite mknn
cite lama tp tetap nak tulis kat blog ni
utk rujukan sendiri


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook