19 December 2013

Raya 2013

hello blog,
ya ampun akhir tahun 2013 baru nak tulis pasal raya
lalalalala
gile basi cite ni
nak buat mcm mana
disiplin memblog menurun
adoi


taraaa,beraya di rumah yg belum siap
*skrg rumah mak aku dah siap,tp belum psg tingkap je

otw blk jb,haziq main note

@kg cahaya baru,masai,johor bahru

dgn atok aku,ayah mak aku,sebelah mak aku tu makcik aku
*gambar org2nya sikit je,padahal ramai je yg lain,tp tak bergambar.huhu

@muar,kg lupa nama

owh @bt pahat tak edit gambar la plak
jap cop aku cari jap

jadila,gambar tak edit letak watermark
@parit sulog,bt pahat

@rumah kak hasnah,tolog wat laksa utk open house dia

taraa ,laksa dah siap

raya yg best utk 2013,walaupon sambut raya dengan FYP lum siap
haha!

 

2 comments:

AnneRaini said...

haha...dah nak masuk thn baru dah..kite tunggu pulak raya thn depan..hehe

mrs adam said...

anne,
haha.gelakkan saya.ok kita tunggu raya tahun ni 2014 mcm mana plak ye.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook