04 December 2013

Satay Kajang Hj Samuri @ Restoran Jejantas Sg Buloh

hello blog,
ya ampun asik je gambar makanan di blog aku ni ha
dah tu je aktivitinya.haha
ni cite bulan 8 kan,seminggu sebelum raya
sekali ni je berbuka kat luar
tu pon sebab en adam lambat amik blk keje


kacau kuah kacang dengan sambal

satay close up

mintak ABC lak

kongsi2 sudah,byk tu,bkn abis pon.aku jugak yg abiskan

ni plak selepas raya,g satay kajang lg,kali ni order air kelapa lak

hazeera



owh satay kajang haji samuri R&R Sg buloh adalah tempat aku 1st date ngan encik adam bulan 12 2007
haha.
ntah ape2 je kan 1st date makan satay
sekian
 

2 comments:

AnneRaini said...

dah lama xmkn sate samuri sejak ada sate willy dgn sate lain yg lagi sedap.

mrs adam said...

anne,
saya tak penah jumpa sate willy tu,nak cuba jugak,tp bangi jauh la pulak.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook