03 December 2013

Mee Bandung Johor @ Foodcourt USJ

hello blog,
cite last utk bulan julai,lps ni boleh sambung cite bulan ogos lak.huhu
owh aku wat entry tak ikut turutan la plak.ni cite julai masa tu belum bulan pose
aku g umah adik aku kat shah alam
balik ke puchong singgah usj
mari kita makan mee bandung

nmpk tak sign Makanan Asli Johor

ada mee bandung,mee rebus dan beberapa jenis mee dan mknn lain
harus aku dah lupa,bulan 7 punye cite katekan.haha

laki aku n anak2 mkn nasi campur

nmpk mcm cantik,tu la aku snap

kemain lg kan lauk dia

haziq muka terpaksa makan 

zeera

buat muka comel la tu

mee bandung rm6

sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook