11 April 2013

#Selamat Pengantin Baru Ain & Iqbal

hello blog,
ya ampun
ain dh kawen bulan januari
entry ni kuar april la pulak
emm 3 bulan kira pengantin baru la jugak kan.huhu
hooyeh jom jumpa kawan2 di majlis kawen ain

laki aku snap 2 in 1,gambar aku n gambar pengantin kat belakang tu sekali

tengok tu si haziq buat muka nakal

hazeera muka hepi dpt goodie bag,wei anak2 aku mmg suka goodie bag kenduri kawen.haha
haziq biasa la muka merajuk tak bole kena tegur

nak snap gambar kwn2 aku tgh bergosip

meja sebelah

ala tak sempat nak amik gambar pengantin tepi kolam

ain!selamat pengantin baru,semoga cepat dpt baby.huhu

hazeera gedik nak salam ngan haikal anak kwn aku,huhu

geng2 yg rapat dulu.perangai tak berubah walaupon dh kawen.haha

gambar beramai2,tapi ni tak cukup ni.ish aku rasa aku yg tua sebab anak aku dh besar kan!padahal semua sama umur.adoi

dush gambar senget.sila pusing kepala anda,ataupun pusing screen laptop anda.haha

kek yang mengikut tema.putih merah

haziq n hazeera  di candy buffet

bergambar kat pelamin lak

dah2 turun2

hantaran perempuan

hantaran lelaki

haziq bawa gula2,tetiba ada sorang budak ni mintak.kena la bagi sebab budak ni pakai name tag 'cousin'.ain ni cousin ain kan.huhu

taraa.dpt gak snap gambar ain n suami

mia dan anaknya,najmi kat belakang

goodie bag

suka ni,customize yaasin

dan coklat


emm best jugak pergi ain kawen dpt jumpa kawan2
selamat pengantin baru ain dan iqbal
semoga kekal ke anak cucu,



 

4 comments:

nazeef nazeem said...

tak kisahlaa..citerlama pon..yang penting tak penah publish lagik kan....sedapp sungguh tuan tanah makan yea...heheheheheh

AnneRaini said...

mcm2kan org skrg kawen..zmn kite dulu rasa mcm takde apa sgtpun..hehe

mrs adam said...

nazeef nazeem,
hehe.citer lama pun kenangan jugak kan.

mrs adam said...

anne,
betul3,zaman sekarang kawen macam2 ada.itu la hini la.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook