19 April 2013

#Pasar Malam Terpanjang Di Malaysia

hello blog,
sape penah dengar pasal pasar malam terpanjang di malaysia ni
aku pun tahu dari isteri kawan laki aku
masa tu dorang nak g sini la
pasar malam terpanjang di malaysia
kat setia alam
emm..masuk majalah 3 katanya
sebab tu dia tahu
kalau google mmg ada info pun pasal pasar malam terpanjang ni
jom pergi

otw nmpk org bakar mercun pun sibuk nk amik gambar.huhu

ha tu la mercun nya

hooyeh dh sampai,alkisah terpergi lambat sikit
sebab mula2 aku majuk ngan encik adam tak nak g.haha
ada la sebab2nya tu.huhu



owh bahagian depan byk kedai melayu

bila dah sampai belakang banyak kedai cina

majoriti peniaga cina

dan daku terasa berada di hong kong.haha

kalau jejalan tu bole kira la berapa pengunjung melayu.huhu
tak kisah la kan
1malaysia katekan.huhu
emm...
pasar yang best
tapi pilihan tudung tak banyak la
boleh la pergi utk cuci2 mata
owh aksesori smart phone byk gak kat sini
emm...tapi kan aku rasa tak la panjang sangat
sebab daku berjaya abiskan jalan sampai abis
kalau pasar tani shah alam tu lain la
panjang tak abis jalan satu hari.huhu



 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook