12 April 2013

#Kerajinan Haziq melipat baju

hello blog,
letak gambar random


dpt hadiah

bukan aku yg bagi,jiran yang bagi.wah baik betul.huhu

ni la hadiahya

gambar kat skola

kalau awal sempat la mama bersnap gambar bagai,kalau dah lambat.terus je pergi.huhu

hasil lipatan baju by haziq

entah nape ntah si haziq tu dtg angin dia nak lipat baju
aku tak suruh pon
basuh pinggan pon kdg2 dia nak buat
tapi aku kate jgn
sebab aku mls nk basuh lagi sekali
haha

 

2 comments:

shaliza said...

bagusnya anak teruna..ada harapan buat menantu ni:-)

mrs adam said...

shaliza,
hehe.angin kus2 dia nak menolong tu datang sekali sekala.

Related Posts with Thumbnails

Photobook