03 April 2013

#PapaRich @ Bandar Puteri Puchong

hello blog,
eh eh kat draf ni aku ni memanjang entry makanan
lantak la.huhu

ambik gambar je

buku menu.gambar sipi2 je.haha

wai san sedang memilih menu

ape yg sedap ek

snap dari meja aku

tipikal kopitiam

roti2 yang menarik.haha

air denny

air aku,dah lupa nama.adoi

mee dan ayam steam

mee kari *lupa nama sebenar

nasi ayam ke nasi goreng ayam.adoi.ingatan dah tak kuat.huhu

ok bai
 

2 comments:

AnneRaini said...

percaya tak kalau sy kata sy pernah masuk sekali je kat kopitiam...kesian kan..hehe

mrs adam said...

anne,
saya pon hari tu before keje tak penah masuk kopitiam,ni asik lunch kat kopitiam pon sebab tu je pilihan yg ada kat opis ni.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook