09 April 2013

#Coconut Shake Special @ Bangi

hello blog,
balik kenduri kawen(citer kenduri kawen lum keluar,nt eh)
papa nak bawa anak2 g taman permainan atas bukit tepi hotel shangri la putrajaya tu
tapi hujan la pulak
dah sampai atas bukit tu tapi mmg la hujan
so cancel
sebelum balik puchong singgah tepi uniten
ada orang jual2 makanan
laki aku suka beno beli kat sini

hazeera yang tak fotogenik,di masjid besi

ni la dia coconut shake bangi 

orang tu tgh buat coconut shake

rasa coconut shake ni sedap
masuk la jugak tekak aku ni
yela kalau nak coconut shake melaka jauh la pulak
so boleh beli coconut shake ni
suka2!

balik puchong singgah playground yang biasa dorang pergi je la

tapi mcm nak hujan,so tutup kepala hazeera siap2.haha

haziq snap gambar mama

papa melayan anak2

haziq rajin nak jogging lak

ha siap 1 round

hazeera n papa

susah betul nk snap gambar dorang berduani elok2

sekian,


 

2 comments:

AnneRaini said...

sypun suka coconut shake kat situ..sedap.

mrs adam said...

anne,
a'ah kan sedap coconut shake tu.harga pun tak la mahal

Related Posts with Thumbnails

Photobook