XM

19 April 2013

#Klinik Alam Medic @ Taman Tasik Prima

hello blog,
gambar bulan januari
demam la pulak
jom g klinik

muka malas nk bergambar

sebab papa dia suh duk atas kusi je

ni la budak yg demam nya

alamak tu je gambar kat kliniknya
daku lupa lak nak amik gambar sekitar klinik
owh selalu g klinik zuraidah 
tapi kali ni g klinik alam medic ni
sebab dekat ngan umah
nak prudential cover.huhu
emm first time nak pakai kad prudential ni
emm...klinik yang biasa2 je
doktor pun bole la
tapi aku tak nak g sini lagi
sebab dia cas prudential tinggi
mmg la bukan aku yg bayar,tapi kalau dia cas banyak2 nanti tinggal sikit la baki kad prudential anak2 aku tu.huhu
owh aku amik prudential yg cover GP(general practitioner-doktor biasa) sekali
sebulan tambah rm16,boleh claim GP sampai rm1500 setahun
owh sejak ada PRU clinic care card ni tiap2  bulan la pulak anak2 aku sakit.huhu
bulan feb g piliklinik permai puchong permai plak
bulan 3 plak g klinik putra puchong utama
huh naseb baik duk puchong yg byk pilihan klinik yg prudential cover.haha
owh boleh check baki kad online,sebab tu aku tahu berapa dia cas setiap kali aku dtg klinik
eh panjang lak aku bebel pasal kad klinik anak2 aku ni ha
jakun katekan.haha
ok dh siap klinik,jom makan

roti telur

nasi lauk kicap?
hazeera mintak nasi lauk kicap di kedai mamak.ini cerita benar.adoi

mama punya mee goreng mamak

*cis semalamnya encik adam punya mee goreng mamak nmpk sedap
bila aku rasa mmg sedap pun
bila aku order tak sedap la pulak,yg aku punya ni
menci tau
kedai yg sama ye

klinik alam medic yg cas mahal kat prudential

ada ke demam biasa dia cas hazeera rm65,haziq rm45
aku syak dia cas lebih sebab aku pakai kad prudential kot
entahla.aku agak je.haha
tapi kan kalau bayar cash,dia cas sampai gini sekali,mmg cekik darah sebab rm110 utk demam biasa.huhu
sebab kan dia bukan klinik pakar kanak2 pun
sebab aku biasa g klinik zuraidah demam biasa rm30 je kot


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook