05 June 2011

Anmum Tanpa Gula dengan harga lebih mahal

hello blog,
owh haziq dah tukar kepada anmum semula
sebab susu dumex strawberry edisi terhad sudah tiada
lagipun anmum keluar iklan baru
yang nmpk ala-ala profesional
apa lagi mama terpengaruh
terus tukar ke anmum semula.huhuhu
opss TETAPI harganya lebih mahal ye
ada la naik sepuloh hengget
tak pe la yer demi haziq.huhu


beli tin besar terus senang

owh dulu dah pernah wat pengiraan
kalau beli tin lagi untung dari beli kotak ye
so memang la tak tengok harga kotak berapa
bulan depan tukar ke anmum stage 4 sebab haziq dah 3 tahun
tapi papa dah beli stage 4 bulan 5 lagi.apa daa
emm..tapi haziq dah kurang suka susu la...adekah kerana TIADA GULA?
dia rasa tawar ke?entah ek..tapi aku mmg tak pernah rasa susu dia,huhuhu
emm..dia suka milo sedap(milo+susu pekat manis)
tapi aku disiplinkan dia minum susu anmum hari2 la..
sekian bebelan susu,




nota kaki:hazeera masih susu cap gantung sahaja

2 comments:

zailamohamad said...

alahai, demi anak-anak kan..tapi perasan tak yang iklan tu dah takde, dengarnya ramai yang konfius tentang gula tambahan ni sampai naik risau nak beli jenama lain..hehehe

haritu ada tanya Zaila berapa registration fee untuk Geniius Aulad kan?? Kalau tak silap Zaila kena bayar RM710 untuk setahun tapi kita boleh bayar 2 kali & bulanan RM238..nak hantar Haziq ke??

mrs adam said...

a'ah masa tulis entry ni ada terfikir gak iklan tu dah tak de,anmum punye iklan tu beria sangat.heeee.
owh ok pasal yuran tu saje survey,kalau nak hantar kena tgu haziq 4 tahun,tahun depan tapi tak tahulah lagi.survey2 dulu.thank you zaila

Related Posts with Thumbnails

Photobook