08 June 2011

Makan jagung dan potong rambut

hello blog,
haziq oh haziq
haziq seorang yang susah untuk makan
adoiyaaa...
dia suka makan nasi goreng(ada telur),nasi lauk telur dan kicap atau nasi dan kicap sahaja
apakah?
huhuhu.ayam n ikan jarang2 makan.apa daa haziq ni
lagi satu kegemaran dia ialah jagung
pergi kfc orang lain makan ayam dia makan jagung
kan kfc ada jual jagung sekarang
dan tiap2 minggu kena la g pasar malam belikan haziq jagung kukus rm1.70 satu.
tapi beli dua ye satu haziq satu hazeera.huhu
owh ada jagung bakar dan jagung rebus jugak.tapi aku belikan jagung kukus sahaja

suka sangat makan jagung

masa pregnantkan hazeera aku suka makan jagung dalam cawan yang satu cawan rm2.50 tu
nak ikutkan setiap minggu makan.tapi masa mengandungkan haziq tak de makn jagung pulak
tapi haziq yang suka makan jagung.haha
ok abis cerita jagung
ni pulak gambar haziq potong rambut
dah 4-5 kali gak potong rambut kat kedai
tapi ni sekali je la aku amik gambar,huhu
mula2 dulu takut tapi sekarang dah ok
cuma kepala dia suka gerak2.huhu

haziq potong rambut


hari tu baca pa ma
cakap anak2 perlukan semua zat makanan untuk perkembangan (badan dan otak)
tapi haziq suka makan nasi dan telur je macam mana ni
aku ada jugak suruh dia makan ayam n ikan,ada la jugak dia makan
tapi sikit2 je
huhu
harap2 lepas ni haziq kuat la makan sikit ye,



nota kaki:kuat makan susah,tak kuat makan pun susah

2 comments:

rafaliah said...

assalamualaikum..
jemput singgah ke blog saya dan follow..
ada vitamin/supplemen utk kanak2, wanita, lelaki dan semua peringkat umur..
http://rafaliah.blogspot.com
thx..! :-)

mrs adam said...

waalaikumussalam rafaliah,
dah jengah blog awak dah..

Related Posts with Thumbnails

Photobook