27 June 2011

'Nampak' kurus di KFC

hello blog,
baca entry ni betul2 ye
'nampak' kurus ,bukan kurus betul2 pun!huhu
owh kfc idaman ku selalu
konon nak diet,nak katekan tidak kepada kfc
tapi hampeh
skit2 kfc,dah la kfc puchong prima 2minit je dari umahku.huhu
ni gambar ke kfc bersama adik2 aku
yang tak de mak ngah di sarawak,dan pak teh yang temankan nenek

tunggu order

ni la gambar yang 'nmpk' kurus
*bila la nak kurus betul2!

haziq buat kfc macam rumah sendiri
kena marah-merajuk-dipujuk oleh mak tam

haziq dan hazeera gembira
*boleh buat onar,papa tak boleh nk marah sebab banyak mak sedara jadi penguambela diorang

sekian laporan bergambar,




nota kaki:bila mahu kurus?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook