05 July 2013

Tomyam Kelapa Muda @ Restoran Embun Urai ,Taman Tasik Prima Puchong

hello blog,
restoran embun urai ni pemiliknya mila af,artis tu
dulu2 sebelum mila beli restoran ni,restoran ni biasa2 je aku pon tak pergi
tetibe2 tengok dah berubah wajah,ramai org lak tu
so kitorang pon try la

suasana dalam restoran

haziq tgh tgk tv



kuew teow lupa nama
*rasa biasa2 je


lai ci kang dan air2 lain


haziq

mama


papa 

ni la tomyam kelapa muda ni
*best!!
ada ketam,udang,sotong,ikan,isi kelapa pon ada


nasi goreng cina

nasi putih dan sambal belacan

hazeera


sisa kulit2 ketam.huhu

hazeera wat muka nakal eh

lepas makan kat restoran embun urai,g kfc main

tp haziq n hazeera tak biasa ramai2 org.gedik je kan

kan aku dah kate dorang duk tepi je

alahai haziq


restoran embun urai ni dekat tasik prima puchong
dekat2 kfc tasik prima la
sebelahnya ada restoran sedulang rasa
yang tu aku belum try
owh cashiernya adik mila.muka pon ala2 mila
klu g weekdays mungkin ada mila kat situ
aku g weekend,ada adik dia je la.huhu
 

2 comments:

AnneRaini said...

amboi tomyam tu, penuh melimpah2 isinya..

mrs adam said...

anne,
isinya melimpa2h2 sebab buah kelapa kan kecik je,tu la smpi terkeluar isi tomyam,pas tu ada ketam plak tu kan

Related Posts with Thumbnails

Photobook