30 July 2013

Mari berjakunan di Subway Giant Bandar Puteri Puchong

hello blog,
ya ampun cite mac semuanya gambar makanan.huhu
ni cite subway lak
aku klu g subway tak berpeluang amik gambar detail2
kali ni aku dpt snap.meh2 aku tunjuk

selingan:white coffea old town dan ice lemon tea

mula2 pilih roti,nmpk tak roti atas tu,lepas tu pilih nak subway jenis ape

lepas tu pilih sayur dan sos2 plak
*ceh skit je gambar aku snap.tu pon nak kecoh ha lantak sana

hooyeh kali ni dpt biskut,set yg ada biskut

dh siap

jom makan

ni plak gambar lain,rasanya ni masa makan kat foodcourt tesco,lele  penyet kot

mee kari sizzling.pelik,haha.ni menu adik aku

hazeera buat muka pelik

haziq moody,tak bg orang amik gambar dia

wah sedapnya subway
bile nak makan subway lg ni

 

2 comments:

AnneRaini said...

cerita puasa dgn raya kuar bulan bape pulak??? hehe

mrs adam said...

hahaha anne,bagus sungguh soalan awak ni.huhu
ok2 entry puasa cuba siapkan before raya.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook