XM

28 Julai 2013

Qaisara's Besday Celebration

hello blog,
ha tengok mood blogging kejap on kejap off
lantak la sana
sekarang baru sampai cite mac 2013
bile buat draft cite mac ni semua cite makanan daa
so kena la kuar mlm
tp sape yg baca siang2 puasa tu tahan la sikit ye,huhu
so sempena daku dah raya ni,bole la daku wat entry blog.hakhak
ni ha cite g besday party qaisara
alkisah masa hari jumaat before besday tu laki aku kate besday anak kwn dia
aku tanya sape ,yg mana satu,yg lelaki ke yg pompuan
dia jawab yang lelaki
aku pon beli la hadiah tuk yg lelaki 4 tahun
tapi bile hari kejadian rupanya besday yang perempuan daa
ish naseb baik hadiah tu pompuan pon bole main tau.huhu
jom layan gambar

besday girl dan ibunya

masham je mukanya,tak nak senyum ngan aku.mmg tau
*aku rasa kan dia takut dgr suara aku,aku kan mcm nyaring2 skit.adoi

menu nasi ayam n soto 

english style deco
*ish masa 1st time masuk umah kwn laki aku ni,aku malu tau.cantik bangat umahnya.malu dgn diri sendiri.hakhak

en.adam dan anak2

qaisara dan ayahnya

ha edible kek muka qaisara

bersedia utk potong kek

haziq main ngan abg qaisara,adam,buat mcm umah sendiri nmpknya

hazeera main handbag mama eh

selamat hari jadi qaisara
sekian cerita lama dari saya
lama pun lama la tapi aku tetap nak documentkan.huhu


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook