19 September 2011

. : Kasih Pak Teh : .

hello blog,
selamat hari isnin semua
daku di kampung.lalalala
hari tu adik aku yang lelaki sorang tu duk umah aku sebula
keje sementara nak masuk uitm bulan nov ni
alkisah dapat gaji dia belikan anak2 aku mainan daa
ececeh..banyak tul mainan kamu haziq dan hazeera!huhu

kete mainan kecik2

pistol sabun ada lampu n bunyi2


eh ada lagi 2 biji kete mainan aku tak amik gambar
aceceh adik aku ni
macam2
owh selain tu dia beli kan mak aku n kakak2nya tudung jugak
eh adik aku yang lelaki ni aku jarang cerita kan
alkisah lelaki sorang pemalu pulak tu.haha
ape2 alhamdulillah dia dapat masuk uitm nov ni
16/11 daftar
anak ke5 ke ipta
owh sekian bebelan isnin dari saye...



nota kaki:minggu ini minggu rewang

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook