XM

08 September 2011

. : Gambar Hari Raya Aidilfitri 2011 : .

hello blog,
selamat hari raya
daku masih cuti
aceceh bukan kerja pun.so memang cuti
eh lupa surirumah tiada cuti ok.huhu
tapi bolehla dikatekan cuti sebab aku kat umah mak aku
tak payah masak,jaga anak2 pun dibantu adik2 aku
so memang cuti.lalala
eh ni entry raya,bukan entry cuti daa
hari raya 2011 berempat..owh bukan berempat tapi bersebelas.haha
tempat biasa di kampungku feldaku
owh turn memang sentiasa di kampungku sebab suamiku tiada kampung.opss
hari raya tahun ni biasa2 je
tiada apa yang menarik
cuma umah mak aku la banyak barang baru,tv plasma la,kereta la,almari la
eh banyak la tak perlu la nak tulis semua.huhu
owh raya tahun ni mak aku bz nak beraya semua umah sedara mara sebab nak hantar kad kawen adik aku daa
so raya aku biasa2 je
kecuali umah mak aku bz nak wat persiapan kawen
so aku tepek beberapa gambar la

haziq tetap membotol walau di pagi raya
*eh tengok netbook tu,encik adam pagi2 raya pun sibuk bukak berita online,tapi dia merungut tak de berita.haha.pemberita pun nak beraya la

gaya gedik haziq

haziq , hazeera dan mak sunya.belakang tu pak teh diorang.adik aku la

susah nak snap gambar diorang

eh manik baju jahit sendiri.huhu

owh aku geram tak leh nak amik gambar yang proper sebab hazeera bad mood semasa sesi bergambar
aduss
haziq anak yang baik siap ikut papa solat raya
dia yang nak sendiri,tak de sesiapa yang suruh
wah sejuk perut aku mengandungkannya.alhamdulillah

sarah amik gambar

encik adam amik gambar

gambar candid

ni je yang macam ok



ok la,tu saje cerita raya pertama saya,



nota kaki:raya tapi anak2 demam daa

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook