20 September 2011

. : Hobi Mereka : .

hello blog,
mari bercerita kisah hobi
hobi anak2 saya..
*ini cerita bergambar.ehehehe

hazeera suka tengok youtube!

ini barang2 'study' diorang.haha
eh kalau aku study anak2 aku pun sibuk nak study daa
so aku baca buku diorang kaler2 la,tapi kadang2 diorang nak kaler buku aku!hoohohoho

hazeera main itik.
*hobinya bukan main itik je,main semua mainan daaa

gambar hazeera saje
haziq sekolah masa amik gambar ni


aktiviti harian diorang
pagi2 bangun pagi ,mandi ,sarapan
haziq g skola,balik skola main2
kaler2,tengok youtube..
makan..tido..ikut mama shopping
emm..tu je ek aktiviti budak kecik.best kan jadi anak kecil
bebas tanpa masalah.haha
eh anak aku jarang tengok tv sebab aku pun jarang tgk tv
yang suke tgk tv encik adam
kalau dia pandang tv isteri kat sebelah pun tak pandang.huh



nota kaki:bila diorang nak kaler lawa2 ni!
Related Posts with Thumbnails

Photobook