08 September 2011

. : Bazaar Ramadhan Puchong Utama vs Kampung Baru : .

hello blog,
ok2 puasa dah abis
tapi aku nak jugak letak gambar bazaar ramadhan.huhu
aku g bazaar ramadhan 3 kali je
wah wah..emm..yang lain2 kirim encik adam je.haha
ok masa g bazaar ramadhan puchong utama jumpa Rina Salleh juara gadis melayu tu
aceceh..nampak dekat2 tu,tapi aku tak tegur la
pulak tu masa tu aku tak bawa hp nak amik gambar daa
emm..rina salleh tu kurus gile sampai aku tengok cardigan dia pakai besar semacam.
aku nampak la muka dia tak make up.ehehhe.owh masih cun ye
bazaar ramadhan kali ni aku suka roti john bazaar puchong utama
sedap gile ok!tapi roti john tu tiada nama la
dia tulis roti john je
ada perisa ayam black pepper dan daging kari.dua2 sedap!
bazaar ramadhan kampung baru pula pergi lalu je..
eheheh.beli bubur lambuk kampung baru je
tu pun kebetulan ke kl sebab ikut encik adam ada hal.

bazaar ramadhan puchong utama
*dekat carefour
*ada bas rapidKL lalu tepi bazaar daa..
*roti john SEDAP!


bazaar ramadhan kampung baru
*meriah
*popular
*bubur lambur SEDAP
*crowded



owh sekian cerita puasa yang lalu,


nota kaki:update berterusan.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook