XM

30 September 2011

. : Bila perlu bagi anak ubat cacing? : .

hello blog,
aceceh gaya macam nak bagi tips penjagaan anak
adoi buat entry dengan berbagai gangguan
haziq n hazeera yang tak boleh duk diam
ade je aktiviti,kalau ok baguslah
kalau tak ok yang aku jadi tarzan
dulu kan aku berangan nak wat entry dalam bi
tapi bila tengok2 orang malaysia search kat google pakai bm
so aku buat entry bm la
buat assignment je bi.huhu
owh assignment kembali !huhuhu
orang kate kalau perut buncit,tak selera makan ada cacing
dulu tu aku ada tanya doktor yang check up haziq
dia kate kalau najis anak hitam semacam n tengok dalam najis cacing,tu maksudnya ada cacing la
tu yang dia kate la..
emm..aku bagi haziq n hazeera ubat cacing ikut dos yang dicadangkan kat botol
hari tu bulan 6 bagi diorang zentel
so nanti bulan 12 pun kena bagi jugak

haziq ni jenis senang makan ubat
dia lagi suka vitamin berbanding nasi,apa daaa
so bila bagi ubat cacing,dia suka je

hazeera pun suka
sebab dapat pegang botol sendiri

haziq sebotol,hazeera setengah botol
(kalau tak silap aku la)
almaklumlah diorang makan ubat cacing ni bulan 6
sekarang baru buat entry,tu yang lupa dos diorang tu.ampun

apa2 check label dan arahan sebelum bagi anak makan ye


senang je bagi ubat cacing ni
soh je diorang tonggang sorang sebotol
yang hazeera tu bila dah separuh aku abiskan la
owh ubat cacing tak boleh untuk orang pregnant ye
(tapi aku tak pregnant so boleh la makan)



nota kaki:rasa ubat cacing ni berangin2,tak pahit pun

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook