31 October 2017

TS Wonderland Indoor Water Theme Park

hello blog,
khamis 28 sept,atuk aku meninggal dunia
alfatihah
tak sempat aku nak lawat, ingat nak balik jb 30sept,tapi 28sept atuk aku dh meninggal
sakit tua,
jadi malamnya lps terima berita kematian kami pun gerak balik jb
jumaat pagi jenazah selamat dikebumikan
lepas setel urusan je pengkebumian, mak aku suruh beli brg nak kenduri
lepas tu rehat,lepas asar ada tahlil
2 hari kat jb, buat la apa yg patut selain kenduri tahlil



singgah beli ayam pasu

sedap la jugak
sekor rm25, kedai tepi jalan je,dah mcm harga ayamas.hukhuk


bebudak main,
semua berkumpul kan
kitorang lepak umah adik aku,15 minit je dari umah arwah atuk aku

hari sabtunya, kenduri tahlil hari ke2 lepas isyak
so pepagi kita g theme park

pergi naik kete, walaupon dekat je dari umah adik aku,jln kali pun boleh

ni ha TS Wonderland Indoor Water Theme Park


kaunter lum buka,lg 5 minit nk bukak


nah mainla puas2


















masuk sorang rm25
budak kecik bawah 110cm free
boleh main semua smpi puas
target nak masuk kul 10 smpi kul 1
tapi sampai 12 suku je semua dah penat
almaklum kena jaga 7 kanak- kanak
yg dewasa pun penat.hukhuk
bole la main kat sini
sekali sekala
aku kena la pergi jugak sbb si hazeera ni asik je menanya
alahai..
so naseb baik dah bawa dorang
dah jom balik,pas tu nak g umah arwah atuk aku lagi
ramai sedara berkumpul
 

3 comments:

Mimi Azirah said...

Wah murah. Boleh nanti bawa anak anak dtg sini pula

Mimi Azirah said...

Done follow

mrs adam said...

mimi,
aah murah la jugak themepark ni

Related Posts with Thumbnails

Photobook