23 October 2017

Mendobi di Kedah.Jauh ouls

hello blog,
baju2 basah masa main ombak kat batu feringghi tu tak kering
aku ajak laki aku g keringkan kat kedai dobi
dari pagi kat penang tak buat2
sampai ke tgh hari
check in hotel, rehat2 solat pas tu keluar la
jom cari dobi
takut baju busuk and bertahi lalat

nah jumpa pun dobi dekat hotel

alahai ada je kedai dobi mesin ni kat sg buloh
tapi aku tak penah g
so sbb travel dan takut baju busuk,sbb tu la ke dobi kita.hukhuk

alahai kena tgu setengah jam la.tgu la mesin berhenti




menunggu sambil anak2 aku main ngan mak sedaranya
ok siap
jom gerak
 

2 comments:

mamapp said...

Senang nak travel bila dobi DIY ni Ada Kan.. baju pun bersih he

mrs adam said...

pakai dobi mmg sng.sediakan duit je la.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook