20 October 2017

Roti Canai Transfer Road Penang

hello blog,
balik dari nasi kandar line clear
kami terus balik RPP,rehat ler
esok paginya bgn solat
kul 8 terus check out
jom sarapan
mula2 laki aku yg nak bawa kat roti bakar mana ntah,dia google
tapi kedainya tutup.haha
owh kami pergi jejalan cari info kat fb,google n bantuan waze je.hihi
sbb kedai pilihan laki aku tutup,jom ke kedai pilihan aku plak
roti canai transfer road





ha tgk tu ramai orang

beratur2



ni roti bakar, satu set rm4





roti canai rm7 satu set
sbb ayam besar kan


peh ayam kari tu mmg sedap
mak aku suka
best mkn sini
cuma meja tak cukup,kena tgu org siap,ada meja kosong terus cop
mkn pun kena cpt2,ada org lain tgu nk mkn
klu g penang mesti singgah sini
aku tanya pak cik jual roti bakar tu buka kul berapa
dia cakap lepas subuh dah buka
abis kul 12
adik aku mula2 mcm xnk mkn sini sbb beratur panjang,tapi sbb aku yg bawa,terpaksa la dia ikut.haha
tapi last2 adik aku pun suka.kui3
peh kedai buruk je,tapi otai ok
penuh org
sedap,harga pun tak la murah walaupon kedai buruk.kui3
tapi ok la,tak la mhl sgt
kira bole la harganya tu.hukhuk
sekian.dh jom gerak
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook