15 May 2016

Aroma Ikan Bakar @ Jeram

hello blog,
lepas jejalan jeti
kita g mkn je la
beria waze aroma ikan bakar


sampai jugak








siakap 3 rasa

kailan ikan masin







kedai yg besar
suasana best
tapi mknn biasa2 je
harap nama je kot
belakang tu ada pantai,bole la nak main pasir jap
pada aku dari makan kat sini baik beli ikan kat jeti dan aku masak sendiri
lagi puas hati
chop,paling tak puas hati ialah siakap 3 rasa dia tu,ko tgk la rasa sambal ok
bukan 3 rasa tapi rasa sambal
ntah ape2
ni sekali je la aku g
pas ni xnk g sini lagi
byk lagi kedai lain kot.huhu
laki aku gelakkan aku je la,sbb aku yg beria nak g sini.haha!
 

2 comments:

Tautan Hati NabilaHasyim said...

haa, bg sy pun tak best..
sotong celup tepung liat gila nk gigit..
tu lama dh makan, thn 2011 kot..

sejak dok sini mmg tak pi dah..
tp klu weekend, penuh ja restoran tu..
mgkin kena dgn selera diorg kot..

rasanya yg best klu mkn ikan bakar kot.
sambal kicap dia sedap, penah mkn masa kenduri sepupu nikah di restoran tu..

mrs adam said...

nabila,
betul kan x best pon aroma ni.huhu
harapkan nama je glamer.hukhuk

Related Posts with Thumbnails

Photobook