XM

19 Ogos 2016

Gambar Random Mac 2016

hello blog,
hohohoi
ape khabar semua
aceceh lama betul tak de entry blog,last bulan mei tu pun cerita feb
almaklum bulan 6 puasa dan exam final sem 4
bulan 7 raya dan exam CE
iouls is bz
bulan 8 bz dgn jamuan raya, karnival sek anak, bowling dll aktiviti kelab
iouls punya bos org kuat kelab,so iuols terfollow bos.hahaha
dah ni gambar random mac 2016
iouls dah edit gambar utk 3 bulan,lepas tu insyaAllah up 3 entry(ies) 1 hari
aceceh,verangan
haura,ni ibu dia wassap mama long
so mama long letak gambar haura dalam blog ye

ni adik ke 6
nak g dinner tmpt keje dia.bkn main kan
so kita viralkan gambar dia.haha
viralkan dlm blog aku ye,xde la ape sgt.haha!

haura n naila wat ape tu

adik aku no 2 dan 2 anaknya
ainan dan ammar

ammar

ape yg aku tgh bisik tu ha
aku pon tak ingat ape.haha!

haziq hazeera tdo umah kwn aku
sbb aku ada hal,so dorang menumpang umah org jap.heee


sekian bebelan ringkas

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook