XM

05 Mei 2016

Enjoy Bertiga @ The Store je pun

hello blog,
pagi ahad anak2 taekwando
blk taekwando singgah the store
kita enjoy.huhu
papa seperti biasa kerja

mkn pizza hut kejap





selpie bertiga

memain kat tmpt game dlm the store ni
tak penah masuk b4 tis,saja bawa dorang memain sini

alahai mainan dlm ni buruk3,tapi harga tetap mcm mainan baru.hukhuk


blk dpt hadiah besday

besday hazeera kan akhir bulan 11,aku bagi bulan 12,sekali dgn haziq sbb masa bulan 7 aku tak bg haziq hadiah besday.huhu

taraaa,tgk aku beli ape
perfume hokkay.aku xnk dorang mintak perfume aku n laki aku yg beli kat sogo tu,so belikan dorang perfume kat guardian.kihkih
*chop tapi dorang mintak perfume aku jugak kdg2.sabo je la.adoi

mkn ubat cacing

sorang sebotol zentel


sekian
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook