03 May 2016

Big Bad Wolf 2015 @ The Mines

hello blog,
aku kelas
pagi2 laki aku bawa anak2 g BBW ni
ada satu je gambar?
alahai sang suami.huhu

ni je satu2nya gambar anak2 aku g BBW 2015 bersama papa dorang
ptg laki aku keje,aku kelas lagi,dorang duduk luar kelas tgu aku
naseb baik luar kelas tu ada sofa,kipas angin bagai,boleh la anak2 ku thu mama kelas dgn aman


ni gambar hazeera snap masa aku kelas,tgk ada sofa kan
alhamdulillah.huhu

balik kelas naik komuter,harus singgah sogo
selpie @ foodcourt sogo

mkn kek

main2 jap


dlm komuter penuh


owh aku singgah beli telekung kat jln tar jugak
lepas tu balik
hooyeh,best blk kelas g shopping.huhu
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook