06 May 2016

Kenduri Kahwin @ Pontian

hello blog,
sepupu kawen
jom kita
chop kitorang gerak mlm
kat highway aku drive sejam,kira mcm hebat la .kih3
jakun ok sbb aku ni bkn reti drive jauh2
aku drive dari umah-tmpt keje-sek anak-pasaraya beli lauk
tu je,tapi masa g pontian ni aku berani drive sbb jln highway kereta xbyk sgt,lori byk la
dari 4.20pg-5.20pg aku drive,laki aku tak larat tdo jap


ainan nape tak  nak salam mama long ha

hazeera nak tinggalkan autograf kat buku tu.huhu

adik n mak aku

adik pengantin

naila 

ya ampun gambar pengantin xde pun.adoi
chop ni kenduri blah lelaki
yg belah pompuan aku dh byk amik gambar pengantin,so kira ok la tu.haha
abis kenduri rush blk sg buloh
haziq ada ujian taekwando esoknya






syukur haziq naik tali pinggang biru 1
sekian
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook