29 April 2015

Marry Brown @ Giant Kuala Pilah

hello blog,
owh yg ni marry brown yg kami singgah masa blk kg
kan adik aku amik kat nilai
lps tu singgah kuala pila solat

mkn aiskrim butterfly lagi,ni tghari b4 blk kg

adik ke6 aku

ye pilih MB sbb anak2 aku nk main kat dlm MB ni

nk duduk kat buai,tp dah penuh la plak

sempat dorang main dalam MB ni

buat alas perut je ni.huhu

keluar2 beli aiskrim pulak

aiskrim haziq bentuk tiger belang2

aiskrim hazeera bentuk harimau bintang

hai mcm2 bentuk aiskrim skrg ye
ada rama2,ada harimau belang,ada harimau bintang.ish3
semua pon anak aku mkn 


 

2 comments:

AnneRaini said...

dah lama tak makan MB.. dulu2 masa sekolah MB lah tempat lepak hari jumaat.

mrs adam said...

anne,
MB kat kay el tak byk kan

Related Posts with Thumbnails

Photobook