26 April 2015

Balik kampung naik komuter

hello blog,
balik kg naik komuter
sampai nilai je pon
kat nilai adik aku amik
saja nak gembirakan anak2
sbb dorang tu suka naik komuter.huhu
tapi brg2 harus adik aku dah bawa blk kg dulu

ha tgk muka gembira anak2 aku nk naik komuter

dalam komuter
brg2(baju) adik aku dh bawa balik,dlm beg pink yg haziq sandang tu ialah mknn ok!
aku bawa mcm vitagen,roti,biskut dll,anak2 kan suka mkn dlm kenderaan,tak kisah la kete ke,komuter ke,asik la lapar klu dlm perjlnn,so bw bekal siap2

taraa,esok paginya,dah sampai kg,pagi2 trus main




naila anak sedara ke 3 aku,adik haura

petik bunga

ainan

aku wat nasi lemak,eh blk kg aku kena masak daa

ok skrg anak2 aku dah besar
so aku ler yg kena masak kat kg
sbb adik ke2 dan ke3 aku ada anak kecik
sekian

 

2 comments:

AnneRaini said...

teringin jugak nak bawa anak2 naik ketapi balik sgmt tp memikir lecehnya nak bawa brg sume so lupakan jelah..hehe

mrs adam said...

anne,
awak suruh laki awak blk naik kete bawa brg.hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook