24 April 2015

Fraser's Edible Garden @ Bukit Fraser

hello blog,
sebelah allan's water ada ladang sayur ni
konon nak tiru cameron,ada gambar strawberi bagai.haha
tapi bila masuk strawberi baru nak jadi
tak menjadi sgt strawberi kat sini


beli madu asli sebotol rm30

antara yg dijual
tapi bukan semua hasil ladang pon

ha tu dia,bergambar ngan strawberi kecik
nanti ye anak2 mama bawa g cameron plak,insyaAllah


ada sayur2.antaranya kobis bunga,terung dan lain2(harusla tak ingat) sbb ni cite bulan feb kot
adoi dah byk lupa ingatan aku.haha
tu je la ceritanya
bole la buat pengalaman anak2 masuk kebun sayur

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook