08 March 2015

Zaitoon Tomyam @ TSB Sg Buloh

hello blog,
mlmnya g bandar baru
beli hadiah baby anak kwn laki aku
lps tu singgah pasaraya syed beli brg dapur skit
depan pasaraya syed ni ada restoran zaitoon tomyam
so dinner kat sini je la
*dan kebetulan adik aku blanja,yeay mkn free.haha

tomyam campur utk aku

lai chi kang-kongsi

la dah abis nasi goreng aku tak sempat amik gambar

dalam kedai




kami


owh mknnnya ok2 la,harga biasa,tak la mahal tak la murah
emm..kalau tak salah pemilik kedai ni sama ngan pemilik kedai kak siti yang mahal kat kg melayu sg buloh tu
rasa tomyam nya pon sama
*adik aku kata pekerjanya mcm sama(kalau tak silap la)huhu
eh chop kedai kak siti depan skola tu mmg mahal ok
aku penah gak beli kat situ
tapi asik kena mahal je trus banned kedai tu
eh chop tapi kedai tu tetap ramai org walaupon mahal
yela rasa mknnnya ok,cuma maal
maybe dorang tak kisah mahal
ntahla.huhu
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook