11 March 2015

Hari Pertama Persekolahan 2015

hello blog,
dah bulan mac baru masuk gambar anak skola daa
owh haziq darjah 1 tahun ni
hazeera lak prasekolah


ni je gambar yg aku sempat snap di hari pertama

haziq pagi skola agama

dlm lif

skola agama,1 Jannatul Naim

petang skola kebangsaan
*aku ajar haziq bawa bekal,duit blanja aku suruh dia simpan


1 Harmoni @ S.K Sg Buloh

hazeera di hari lain

mknn kat kantin skola mahal kot
air secawan rm1
aku rasa klu x bawa bekal kena bagi rm3 kot
aku bawakan bekal simple kat haziq
pagi bg rm1 je,ptg pon rm1 jugak
aku rasa aku je bg anak sikit duit.haha
biarla sebab aku bawakan bekal
bekal biasa2 je,roti,nugget,sosej,karipap,donut,apollo,coklat,gula2,biskut,air kotak
emm..gitula ceritanya
haziq plak kadang2 dia blanja,kdg2 dia simpan
tapi hari2 aku tanya dia beli ape dengan duit rm2 yang aku bg tu
owh ya dia simpan duit smpi boleh beli kaler besar yg 36batang tu
good job haziq
semoga haziq sentiasa nak bawa bekal
ajar ank berjimat dari kecik
lalalalalala

 

2 comments:

AnneRaini said...

bawa bekal mmg jimat...duit simpan boleh beli menan.hehe

mrs adam said...

anne,
tu la tgh ajar anak berjimat,hari2 dia kira berapa duit simpanan dia.hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook