12 March 2015

Mona Ikan Bakar @ Jeti Kuala Perlis

hello blog,
ha kami jejalan perlis!haha


singgah solat @ R&R lupa nama
hazeera n airil anak mar

kami

haziq pegang padi,tepi sawah padi

kak su org kangar,tuan rumah,belanja pulut udang

dinner @ jeti kuala perlis



3 jug trus

Mona Ikan Bakar yang femes amous

pilih2


timbang2

bakar2

depan deretan kedai tu ada org jual2





sate ape ek,lupa la,sate rusa rasanya,fex yg beli

siakap 3 rasa

makan2


yg pompuan dah makan bekal
kami bawa bekal tuk lunch,mkn kat R&R
ada baki kami trus mkn utk dinner
yg lelaki lum dinner
gitu la ceritanya
harga ok,mknn sedap
mmg boleh pergi lagi
owh ya mula2 tak tahu nak pilih kedai mana
sebab byk sgt kedai kat jeti ni
laki aku google,dorang kata mona
aku tanya kwn aku yg duduk kangar,dia pon kata mona
so mona la kami pergi.huhu
 

2 comments:

AnneRaini said...

serik mkn kat jeti kuala perlis.. kena cekik kaw2.

mrs adam said...

anne,
sy ni baru ni,naseb tak cekik darah sgt.hihi.naseb2 kot

Related Posts with Thumbnails

Photobook