16 March 2015

Warung Kita @ Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
ni ha kedai coconut shake yg tgh hot di kg melayu sg buloh ni
setiap kali lunch hour penuh org!

Juara Coconut Shake

Air Nyiur Baldi & ABC Oreo
*ni aku tak penah cuba

hazeera

ni la coconut shake nya,ok sedap,lulus

alia anak ikma

haziq anak aku

ni plak nasi kukusnya

oh ya pada aku nasi kukusnya biasa2 je
aku lagi suka nasi kukus utara kat matang pagar tu
so klu nk g sini pon beli coconut shake je la.huhu
ape2 pon bole la cuba g sini
try sendiri,rmi org kot,beratur panjang ye
fb dorang--->Warung Kita
oh ya sape nk g sini,meh la ajak aku skali,belanja aku
sebab dekat je ngan tempat keje n umah aku.haha
sekian
 

2 comments:

NabilaHasyim said...

Air nyior ni, kira org utara lah ni?
ABC Oreo mcm menarik je...

mrs adam said...

nabila,
tak tahu juga utara ke pantai timur,sebab ada nasi manggey,nasi tu asal kelantan rasanya.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook