XM

07 Februari 2015

Nasi Manggey dan gambar random Disember 2014

hello blog,
ya ampun aku x pernah dgr nasi manggey ni
rupa2nya ia nasi + kuah + ayam cincang
oo baru kutahu
tapi aku xbeli nasi manggey pon
masa aku g sini aku makan nasi lemak,tapi lauk ikan tonggol.haha
kedai baru kat kg melayu ni
masa gambar ni diambik bulan 12,kedainya baru bukak
skrg 2015 kedai ni dah ada byk menu
coconut shake,air kelapa dalam baldi kecik,ABC oreo,dan nasi kukus lak
gambar2 tu nanti aku cite ek,entry bulan jan 2015 la.huhu
namanya Warung Kita
tgh hot la skrg warung kita ni kat kg melayu sg buloh
siap ada fb lagi ni ha Facebook Warung Kita

nasi lemak warung kita

nasi lemak warung aku homemade

main telur lak
mahal kot dan membazir.huhu
ni mak ndak dorang la ni layankan sgt

hazeera






sekian cerita,
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook