06 February 2015

1st time naik komuter dan LRT STAR

hello blog,
cuti krismas sesaja bawa anak2 jejalan
kali ni 1st time bawa naik komuter
padahal komuter dekat je kat rumah
dorang xpenah naik komuter
kesian
jom la mama bawa

ha tgk tu muka suka sgt nk naik komuter

harusla pergi ber5,ngan adik ke4 dan ke6 aku

ni plak kt kl sentral nak naik star plak

no 1,no 4 dan no 6

haziq puas hati naik star depan sekali,hazeera ty xde org bawa pon star ni.huhu


ok sampai!ni bangunan depan klcc

nak g sini je pon

selalu papa bawa,kali ni mama bawa naik komuter dan star ok.huhu

2 org bodyguard








bagi dorang main puas2
lepas tu ingat nak makan tutti frutti kat klcc
tapi kiosk TF tu xbyk kerusi
so xselasa
kami decide makan TF kat sungai buloh je la
jom kita
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook