XM

03 Februari 2015

Nasi Campur yang mahal @ Food Court Alamanda

hello blog,
blk dari kg ingat nak singgah ioi city mall tu
pergi la jugak
lps tu sunyi semacam je,so xjd pergi
yela masa tu weekdays,aku amik cuti sesaja.haha
so g alamanda je la
makan

ayam ,paru dan kicap RM9.00
mak oi mahal betul
almaklum aku keje dalam kolej,harga kafe harga student,kdg2 staff dia bg murah,skali g food court alamanda harga nasi campur mcm ni terkejut beruk aku.huhu

aku mkn yg ni,yg atas tu adik aku

tak sedap mana pon.little wok konon.
aku masak lg sedap.haha

ha ni sedap.dan aku xreti buat.huhu



lepas makan baru g library pinjam buku nak exam katekan
owh chatime tu aku suka
peh kena pandai pilih chatime ni,klu salah pilih xsedap.adoi
aku terpilih yg xsedap masa g sogo.
emm..tu je la citenya
owh ni cite2 bulan dis 2014,padahal dah masuk feb 2015 ni ha.huhu

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook